Ett ansiktslyft

Hej hej!

Nu har jag gett hemsidan här ett litet ansiktslyft, var så trött på de gamla färgerna så jag ville knappt se sidan. Eftersom jag vet med mig att jag är sämst på att uppdatera kontinuerligt, har jag nu skapat ett instagramkonto, så att jag kan fota mat osv snabbt. Och eftersom bilderna kommer upp här i högerspalten direkt, så händer här något nytt varje dag i alla fall, haha.

Nej men nu ska det bli lite bättring på inläggen. Det är bara så svårt att skriva ibland. Detta är ju först och främst en sida där man ska kunna få inspiration och recept, så jag har inte vågat lägga upp så mycket inlägg om annat än det. Men det kanske ger det hela en annan dimension, så därför kommer det nu bli lite mer varierat här.

De som sett min instagram vet också att jag försöker hitta min personliga klädstil. Efter att ha förlorat en del  i vikt så börjar man sakta hitta sig själv, men konstigt nog har man kvar samma tankeställning om vilka kläder man passar i och så vidare. Så med hjälp av min bästa vän, försöker jag hitta kläder som jag faktiskt känner mig snygg i, och inte så vardaglig.

Annars är vädret tråkigt, som de senaste veckorna, och jag tror dagen kommer spenderas med lite kostrådgivarplugg och förhoppningsvis ska jag få lite bilder på mitt nya jag. Det kommer också upp två recept senare.

Kärlek!
20131112_144241

Lämna en kommentar